آشنایی با شهرک نوبنیاد کیش

خرید آپارتمان در شهرک نوبنیاد کیش

برای خرید آپارتمان در شهرک نوبنیاد کیش بهتر آن است که اطلاعات مختصری در باره شهرک نوبنیاد داشته باشید ؛ این منطقه در سه فاز یک ، دو و سه طراحی و تقسیم بندهی شده است و یکی از معروف ترین شهرک های مسکونی در این جزیره زیبا برای سکونت یا سرمایه گذاری می باشد ، بلوک های مسکونی این شهرک گاها به صورت یکجا نیز به فروش می رسند . همچنین این شهرک یکی از شهرکهای موجود در منطقه میر مهنا یا سفین است که با داشتن تعداد تقریبی  ۱۱۲۸ پلاک زمین با کاربری خدماتی و مسکونی در مساحت های دویست تا چهارصد و هشتاد متر مربع خرید و فروش می شوند (  مجموع مساحت آپارتمان های هر ساختمان ) .

ساخت و ساز در این شهرک از سال ۱۳۸۸ شروع شده است و طبق ضوابط ساخت با تراکم ۱۳۰ درصد ، سطح اشغال چهل درصد و در سه طبقه ساخته شده است .

مشخصات آپارتمان های شهرک نوبنیاد کیش

متراژ هر واحد آپارتمان در این شهرک از ۵۰  متر الی ۲۰۰ متر مربع است و ضوابط جدید منطقه آزاد و شهرسازی جزیره کیش در فاز سوم این شهرک موجب شده است تا تعداد واحد ها از نه دستگاه در هر ساختمان به هفت واحد کاهش پیدا کند و در نتیجه آن در طبقه سوم شاهد آپارتمان هایی با تراس بزرگ هستیم لذا خرید آپارتمان در شهرک نوبنیاد کیش بویژه در فاز سه آن از رونق بیشتری برخوردار است .

تمامی ساختمانهای شهرک نوبنیاد آسانسور دارند و نمای اکثر این ساختمانها با سنگ کار شده است . فضای سبز این شهرک موقعیت مناسبی برای بازی کودکان و آرامش خانواده ها فراهم می کند. تراس ، انباری و پارکینگ در اکثر بلوک های این شهرک وجود دارد و با اطمینان خاطر می توانید آپارتمانهایی با سند شش دانگ را در این شهرک خرید و فروش نمایید .

 

[gmap-embed id=”2686″]

موقعیت مکانی منطقه نوبنیاد کیش در شهر

این شهرک از دسترسی مناسب به خیابانهای اصلی و همچنین استفاده از حمل و نقل عمومی برخوردار می باشد . در حقیقت شهرک نوبنیاد کیش در شمال غرب کیش واقع شده است و فاصله آن با مرکز شهر حدود ۱۵ کیلومتر می باشد ، مسیری که طی نمودن آن با خودرو حدود ۱۵ و حداکثر ۲۰ دقیقه زمان می برد . مینی بوس های کیش تا فاز سه شهرک نوبنیاد کیش تردد می کنند و تاکسی های دربست نیز در این شهرک قابل استفاده است ، بنابراین برای خرید آپارتمان در شهرک نوبنیاد کیش نباید نگران حمل و نقل عمومی آن باشید .

 

 

امکانات رفاهی و خدماتی در شهرک نوبنیاد کیش

مراکز خدماتی و رفاهی شامل انواع مراکز خرید ، سوپرمارکت ، خشکشویی ، رستوران و غیره در هر سه فاز این شهرک وجود دارد . به این صورت که در فاز یک می توانیم از بازارچه های نوبنیاد و بهارستان ، در فاز دو از بازارچه تمشک و طوس استفاده کنیم . در فاز سه نیز بازارچه های طبقاتی که معمولا در ۳ طبقه احداث شده اند و به صورت مجتمع اداره می شوند وجود داردکه به ارایه خدمات به ساکنین مشغول می باشند . امکانات خدماتی وسیع در سطح منطقه از دیگر مزیتهای خرید آپارتمان در شهرک نوبنیاد کیش می باشد . از نظر مراکز آموزشی همچون مدرسه و فرهنگسرا، ساختمانی در این سه فاز وجود ندارد ولی در طرح توسعه شهرک نوبنیاد کیش این کاربری در نظر گرفته شده است . قطعا با افزایش جمعیت و خرید و فروش در این شهرک ، کاربری آموزشی نیز اضافه خواهد شد .

قیمت آپارتمان در شهرک نوبنیاد کیش

به طور کلی قیمت واحدهای این شهرک به چند آیتم بستگی دارد . اول سن بنا که شامل نوساز بودن یا چند سال ساخت بودن آن است . دوم موقعیت زمین که دو یا سه طرفه بودن آن و مسیرهای دسترسی را که شامل می شود . سوم دید و منظر و اینکه در کدام طبقه قرار گرفته است در تعیین قیمت مهم است . همچنین در فازهای مختلف متریال های مختلفی در نما و داخل آپارتمان ها استفاده شده است که روی قیمت آن تاثیر گذار می باشد .

 

 نکات حقوقی که هنگام خرید آپارتمان در شهرک نوبنیاد کیش می بایست توجه کنید

دقت داشته باشید که در زمان انعقاد مبایعه نامه فروشنده حضور داشته باشد .
اگر فروشنده برای امضاء مبایعه نامه حاضر نبود حتما باید وکیل ایشان با وکالتنامه محضری معتبر حضور داشته باشند .
اصل سند مالکیت را رویت نمایید و پیش از آن مبایعه نامه را امضاء کنید .
تعهدات طرفین باید به صورت شفاف در مبایعه نامه ذکر شود تا بعدا دچار مشکل نشوید .
تاریخ و روز انتقال سند و شماره دفترخانه را به صورت شفاف در قرارداد ذکر کنید .
زمان تخلیه آپارتمان و نحوه تحویل آن و وجه التزام و خسارت عدم تحویل را در قرارداد درج نمایید .
تسویه قبوض مصرفی و عوارض نوسازی را حتما قبل از تحویل آپارتمان از فروشنده درخواست نمایید .
نسخه مبایعه نامه خود را بعد از مهر و امضاء املاک و شهود از املاک اخذ نمایید .

خرید و فروش آپارتمان در شهرک نوبنیاد کیش

در چند سال اخیر خرید و فروش آپارتمان در کیش بویژه شهرک نوبنیاد کیش  رونق مناسبی پیدا کرده است. و از این رو  املاک برادران نیکو سرمایه گذاری در این شهرک را به شما پیشنهاد می کند . به مرور شاهد رشد قیمت و پیشرفت امکانات در این شهرک خواهیم بود.برای مشاوره خرید و فروش آپارتمان در این شهرک با شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۱۲۱۲ و تلفن مدیریت: ۰۹۳۴۷۶۸۵۱۵۱ تماس حاصل فرمایید.