برج های پارسیس کیش

معرفی برج لوکس پارسیس در کیش 

بی شک یکی از زیباترین جزایر گردشگری و تفریحی ایران جزیره کیش می باشد. این جزیره بطور میانگین سالانه پذیرای ۱میلیون نفر مسافر و گردشگر می باشد که با توجه به مساحت جغرافیایی این تعداد مسافر برای جزیره عددی بسیار شگفت انگیز و قابل قبولی است. ساختار بناهای جزیره کیش بصورتی لوکس و تجملاتی می باشد که بلند ترین برج ها و اماکن مسکونی کشور هم در همین منطقه قرار گرفته شده است. یکی از این اماکن مسکونی با نام برجهای پارسیس کیش می باشد که در شرق جزیره با وسعت ۲۰ هزار متر مربع بنا شده است.

 

مشخصات کلی برج های پارسیس کیش

برجهای پارسیس کیش با کاربری مسکونی با متراژ ۲۰ هزار متر مربع زمین و حدود 63 هزار متر مربع زیر بنا در دو برج ۱۵ طبقه ای واقع شده است. برجهای پارسیس دارای 252 واحد مسکونی در ۲ برج (بصورت سه بال مثلثی) قرار گرفته شده است. در نمای این برج ها از سنگ های بسیار گران قیمت، چوب، شیشه و رنگ های خاص نما استفاده شده که جذابیت آن ها را چند برابر افزایش داده است.

امکانات برج های پارسیس کیش

برج های پارسیس کیش تقریبا جزو فول آپشن ترین برج های مسکونی کشور به شمار می رود که دارای تمامی امکانات لوکس و مجهز منازل مسکونی می باشد. در قسمت ورودی که با لابی مجلل و بزرگی رو به رو خواهید شد که دارای امکانات خاص و منحصر بفردی می باشد. در قسمتی جلوتر سالن اجتماعات و چند منظوره این مجموعه به چشم میخورد.

جالب است بدانید این برج ها توسط استخر، سونا و جکوزی مجللی که در طبقه منفی ۲ قرار گرفته شده است به یکدیگر متصل شده اند. همچنین برای رفاه بیشتر ساکنین در همین طبقه باشگاه ورزشی، بدن سازی، ایروبیک، بیلیارد و آرایشگاه قرار دارد.

معماری برج های پارسیس کیش کاملا هوشمندانه و مدرن طراحی شده است. این مجموعه دارای 375 عدد پارکینگ سرپوشیده و تعدادی پارکینگ رو باز برای مهمانان می باشد. شما برای طی کردن مسافت بین طبقات زمان زیادی را نخواهید سپری کرد چرا که این برج ها دارای ۱۴ آسانسور پر سرعت ساخت کشور آلمان می باشد.

برای افرادی که به ورزش های توپی و فضای باز علاقه مند هستند در محوطه پشتی برج ها ۲ عدد زمین تنیس و همچنین برای کودکان زمین های بازی اختصاصی رو باز در کنار فضای سبز و محوطه زیبای پشتی مجموعه قرار گرفته شده است. در همین طبقه امکاناتی مانند واحد درمانی و کمکهای اولیه، کارواش، کافی شاپ، کافه کتاب و گالری و سالن غذا خوری وجود دارد.

از امکانات واحد های مسکونی می توان : انباری اختصاصی، برق اضطراری، امنیت هوشمند طبقات، ۴ اتاق بزرگ و رو به دریا و ۲اتاق مستر، وان و جکوزی، سیستم شوتینگ زباله ها، تراس بزرگ و … را نام برد.

لازم بذکر است کار ساخت و ساز این برج ها بطور کامل به پایان نرسیده است و درحال حاضر سکونت در این مجموعه زیبا و شگفت انگیز امکان پذیر نمی باشد.

خرید و فروش آپارتمان در برج پارسیس کیش

برای خرید و فروش آپارتمان در برجهای شهر آفتاب کیش از طریق تیم مشاوره ملکی برادران نیکو با شماره تماس ۰۷۶۴۴۴۲۱۲۱۲ و مدیریت: ۰۹۳۴۷۶۸۵۱۵۱ در ارتباط باشید.

 

 

پست قبلی

دامون کیش ایر

نوشته بعدی

برج های دوقلو کیش