دامون کیش ایر

مجتمع های رویایی دامون کیش ایر

مجتمع دامون کیش ایر تصویر زندگی رویایی در کیش می باشد.

مجتمع مسکونی دامون کیش کجا واقع شده است ؟

مجتمع دامون کیش ایر در شمال شرقی کیش و نزدیک به ساحل واقع شده است که به لحاظ دسترسی به سایر مراکز کیش در موقعیت مناسبی قرار گرفته است ، بیمارستان کیش و بازار دامون کیش و برخی فروشگاه های خدماتی فاصله بسیار کمی با این منطقه خاص و ویژه دارند .

این پروژه در محیطی دنج و آرام واقع شده است که سکونت در آن را بسیار مطلوب و جذاب کرده است .

ترکیب ساخت دامون کیش :

مجتمع مسکونی دامون کیش ایر به صورت ترکیبی از ویلاها و برج های مسکونی بنا شده است و به عنوان یکی از پروژه های پر طرفدار در کیش برای سرمایه گذاری و خرید آپارتمان می باشد .

در قسمت نزدیک به ساحل و در یک ردیف تعداد محدودی ویلا به صورت مستقل بنا شده است که نمونه آنرا در هیچ پروژه دیگری در کیش نداریم . بعد از ویلاهای ساحلی بلوک های سه و دو طبقه واقع شده اند که نسبتا دید مناسبی به دریا دارند و بعد از آن هم برج مسکونی دامون کیش ایر قرار دارد که بسیاری از واحدهای آن دید عالی و بی نظیر دریا را دارند .

مشخصات سازه مجتمع و مجری آن :

پروژه : ساخت ، حمل و نصب
كارفرما : شرکت دامون کیش
محل اجرا : جزیره کیش ـ مجتمع مسکونی دامون کیش ایر
مشاور : مهندسين مشاور مديريت عمران فراگير
وزن پروژه : ۲۷۰۰ تن
نوع سازه : اسكلت فلزي
مدت زمان اجرا : ۲۷۰ روز

فضای سبز دامون کیش :

از دیگر ویژگی های آن پروژه زیبا ، محوطه سازی و فضای سبز آن می باشد که در نوع خود در جزیره کیش کم نظیر می باشد ، فاصله دریا تا پروژه توسط شرکت دامون کیش به صورت بسیار زیبایی تبدیل به یک پارک سرسبز شده که ساکنان آن از ترکیب آبی دریا و سبزی پارک آن به بهترین نحو لذت می برند .

سایت پلان مجتمع  دامون کیش:

در سایت پلن فوق محل قرار گرفتن محوطه اختصاصی ساحلی دامون کیش ایر و بعد از آن ویلاهای مستقل پروژه و بلوک های ساختمانی و در انتها برج مسکونی دامون کیش ایر مشخص شده اند .

 

مشخصات پروژه دامون کیش:

محل اجرا : اراضی ساحلی شرقی
مساحت زمین : ۳۰٫۰۰۰ مترمربع
مساحت زیربنای:  ۴۱٫۱۰۵ مترمربع
تعداد واحد های مسکونی : ۳۹۵  واحد
تاریخ خاتمه عملیات اجرائی : ۱/۷/۱۳۹۲
تنوع متراژ :  ۵۰ مترمربع (سوئیت ) الی ۱۷۰ مترمربع (دوبلکس دوخواب)

 

خرید و فروش آپارتمان در مجتمع های دامون کیش ایر

برای خرید و فروش آپارتمان در برجهایشهر آفتاب کیش از طریق تیم مشاوره ملکی برادران نیکو با شماره تماس ۰۷۶۴۴۴۲۱۲۱۲ و مدیریت: ۰۹۳۴۷۶۸۵۱۵۱ در ارتباط باشید.