تفریحات هیجان‌انگیزترین در کیش

تفریحات هیجان‌انگیزترین در کیش

این روزها جزیره کیش از یک جزیره معمولی به یک جزیره توریستی تبدیل شده که بیشتر ماه‌های سال گردشگران داخلی و خارجی را به سوی خود می‌خواند.

 

غواصی در کیش

اگر از گشت و گذار روی زمین خسته شدید دنیای زیر آب منتطر شماست. بدون اینکه نیازی باشد که شنا بلد باشید می‌توانید با تجهیزاتی که به شما داده می‌شود به سیاحتی در زیر آب بروید (البته در مناطق کم عمق). دو مدل غواصی در سواحل کیش به علاقه‌مندان ارائه می‌شود؛ یکی اسنورکلینگ است که با ماسک، لوله تنفسی و باله‌های غواصی انجام می‌شود و دیگری نایت دایو است که در واقع غواصی در شب است.  گردشگران به غواصی در بین تفریحات کیش نمره بالایی دادند پس امتحان کردنش را از دست ندهید. البته غواصی شیک‌تری هم داریم که غواصی و شنا با دلفین‌ها است

اسکوتر زیردریایی در کیش

برای کسانی که غواصی بلد نیستند، اسکوتر راه‌حل خوبی است. بدون نیاز به گواهینامه‌های خاص یا بلد بودن شنا می‌توانید سوار این دستگاه شوید و زیر آب بروید و از دیدن آبزیان دنیای زیر آب لذت ببرید. از شرایط استفاده از این تفریح سن بالای ۱۲ سال، قد بیشتر از ۱۵۰ سانتی‌متر و نداشتن بیماری قلبی است.

فلای بورد در کیش

یکی از تفریحات هیجان‌انگیز کیش است که با آن می‌توانید تا ۱۲ متر بالاتر از سطح آب بروید و پرواز کنید و یا اگر دوس داشتید در آب شیرجه بزنید. در واقع هیجان پرواز و شنا را در یک تفریح تجربه خواهید کرد.

بنانا و شاتل در کیش

بنانا همان شاتل است که به علت شکل موز مانندش به بنانا معروف شده است. شاتل به جت‌های تندرو متصل می‌شود و با سرعت بالایی توسط جت کشیده می‌شود. برای این تفریح تنها نیاز به دستانی قوی دارید تا در هنگام دور زدن به درون آب نیافتید. همچنین هم به صورت انفرادی و هم گروهی می‌توانید شاتل و بنانا سوار شوید.

پاراسل در کیش

پاراسل کیش همان چتربازی روی دریا است. این تفریح بدین صورت است که چتر به یک قایق وصل است و آن قایق چتر و شخص سوار شده را با سرعت می‌کشد تا اوج بگیرد. این ارتفاع می‌تواند به ۱۵۰ تا ۳۰۰ متری از سطح آب‌های نیلگون خلیج فارس برسد. در پاراسل علاوه بر هیجان، مهمان تماشا منظره‌های ناب می‌شوید.

پارک دلفین‌ها در کیش

پارک دلفین‌های جزیره کیش، امروزه یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری کیش است. این پارک شامل دلفیناریوم یا پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان، سالن آمفی تئاتر، سفره خانه سنتی و… است.

در پارک دلفین این مجموعه گونه‌های مختلفی از پستانداران دریایی مثل دلفین، شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی و پنگوئن نگهداری می‌شود. همچنین فضای سبز پارک دلفین‌های جزیره کیش یکصد گونه مختلف گیاهی و درختان مختلف مانند درخت لور، اکالیپتوس، بیش از ۲۵ گونه کاکتوس و … دارد.

بادی مارینا در کیش

از تفریحات جدیدی است که فقط در کیش می‌توانید پیدا کنید. وسایل تفریحی بادی روی آب قرار گرفته‌اند که می‌توانید روی آن قدم بزنید و بازی کنید و بالا و پایین بپرید. سرسره‌های آبی و شیرجه درون آب نیز از دیگر تفریحات این مجموعه است.

قایق‌سواری در کیش

شاید تصور کنید قایق‌سواری آنقدر لذت‌بخش نیست یا خیلی تکراری است اما اگر تجربه قایق‌سواری روی خلیج فارس را ندارید به این زودی قضاوت نکنید. تنوع قایق و قایق‌سواری در کیش زیاد است. قایق تندروی معمولی، قایق تندروی دو موتوره، انواع قایق‌های پدالی و پارویی، انواع قایق‌های بادبانی و قایق کف شیشه‌ای از جمله قایق‌های کیش هستند.

تم پارک آبی اوشن در کیش:

بزرگترین پارک آبی روباز کشور در کیش قرار دارد که اولین پارک آبی ایران نیز است. لذت سقوط از سرسره‌ها و برج‌ها را از دست ندهید. حسنی که علاوه بر ویژگی‌های تفریحی دارد این است که روزهای فرد را به خانوم‌ها اختصاص داده که این امر برای کشورهای مسلمان خاورمیانه بسیار پراهمیت است.

تفریحات کیش برای کودکان

کیش کودکان را فراموش نکرده است. این تفریحات شامل سوار شدن کودکان با والدینشان روی پدل برد، سوار شدن بعضی از موتورهای پارک سافاری توسط نوجوانان، همراهی نوجوان با یک بزرگتر در پاراسل، پارک آبی کیش، شهربازی هایلند، قایق سواری، شنا و کشتی تفریحی می‌شود که فرزندانانتان نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

به بحث وارد شوید