معرفی کامل برج پرشین مارینا کیش

خرید آپارتمان در برج پرشین مارینا کیش

جزیره کیش یکی از جزایر جنوب ایران است که در همسایگی دریای خلیج فارس قرار دارد. نام جزیره کیش از نظر لغوی به معنای «تیردان» یا «ترکش» است. در مورد دلیل نامگذاری این جزیره به نام کیش، گفته می‌شود که وقتی بر نواحی بلند این جزیره می‌ایستاده‌اند آن را همانند تیری در ترکش دیده‌اند.

کیش در زمان هخامنشیان از جمله مراکز اصلی صید مروارید بین‌النهرین، عربستان، هندوستان بوده است و تاجران بزرگ دنیا در این جزیره به تجارت مروارید مشغول بوده‌اند. به این ترتیب این جزیره از زمان‌های بسیار دور دارای شهرت بوده است. کیش در سال 1349 از سوی هیأت کارشناسی مورد بازدید قرار گرفته و بنا به موقعیت مکانی عالی و همینطور موقعیت خاص استراتژیکی آن به عنوان مرکز توریستی و مکانی تجاری معرفی شد.

در سال 1371 سازمان منطقه آزاد کیش در این جزیره تأسیس شد و در حال حاضر هم از جمله مناطق خاص توریستی و تجاری ایران محسوب می‌شود. در کیش اخیراً برج‌هایی ساخته شده است که برخی موقعیت تجاری دارند و برخی هم دارای موقعیت مسکونی هستند. از جمله این برج‌ها، برج پرشین مارینا کیش است.

این مطلب را به معرفی این برج اختصاص داده‌ایم تا کسانی که قصد خرید آپارتمان در برج پرشین مارینا کیش را دارند قبل از اقدام، اطلاعاتی در مورد آن داشته باشند و سپس سراغ قیمت برج پرشین مارینا کیش بروند و در نهایت یک خرید موفق انجام دهند.

موقعیت مکانی برج پرشین مارینا کیش

این برج در بهترین نقطه جزیره کیش ساخته شده است. برج پرشین مارینا کیش با اسکله شناور قایق‌های تفریحی، رستوران‌های متنوع، سواحل زیبای مرجانی خلیج فارس و کلوپ‌های ورزشی فاصله بسیار کمی دارد. همین موقعیت خاص جغرافیایی برج پرشین مارینا کیش، باعث شده است تا بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

از نظر زمانی این برج تا هتل مارینا پارک 3 دقیقه، تا بازار مرجان 8 دقیقه، تا پارک ساحلی سیمرغ 5 دقیقه، تا اسکله قایق‌های تفریحی 5 دقیقه و تا مرکز خرید کوروش 10 دقیقه فاصله دارد. به همین علت این برج در مرکز توجه بسیاری از افرادی قرار گرفته که خواهان خرید آپارتمان در برج پرشین مارینا کیش هستند.

معماری مدرن برج پرشین مارینا کیش

نمای این برج نخستین ویژگی است که باعث تمایز آن از سایر برج‌ها در کیش شده است. شاید گفته شود که نمای آن بسیار ساده است اما در همین ظاهر ساده استفاده از کراتین وال، تلفیق رنگ‌ها و مصالح، ترکیب المان‌های عمودی و افقی باعث شده است تا چشم هر بیننده‌ای خیره شود. در ساخت این برج از آخرین تکنولوژی روز جهان و همینطور از بهترین متریال استفاده شده است.

برج‌های پرشین 2 کیش دارای 11600 متر مربع مساحت هستند و در 19 طبقه ساخته شده‌اند. 19 طبقه شامل یک طبقه پارکینگ، 16 طبقه مسکونی و دو طبقه لابی است. این برج‌ها دارای سه قسمت بهم چسبیده هستند و به نام بلوک A و بلوک B و بلوک C نامگذاری شده‌اند.

بلوک‌های سه‌گانه برج پرشین مارینا کیش

اگر جویای قیمت برج پرشین مارینا کیش هستید و قصد خرید آپارتمان در برج پرشین مارینا کیش را دارید، باید بدانید که در این برج 305 واحد مسکونی ساخته شده است. 76 واحد آن در بلوک A ساخته شده؛ 5 واحد در هر طبقه این بلوک وجود دارد و طبقه آخر هم پنت‌هاوس است. 153 واحد این برج هم در بلوک B ساخته شده‌اند؛ 10 واحد در هر طبقه و 3 واحد VIP هم در طبقه آخر. 76 واحد برج مارینا کیش هم در بلوک C ساخته شده‌اند؛ 5 واحد در هر طبقه و طبقه آخر هم پنت‌هاوس است.

این برج در فضای باز به مساحت 8120 قرار گرفته است که باعث شده تا ویو و هوای اطراف بسیار باطراوت و لذت‌بخش باشد.

امکانات برج پرشین مارینا کیش

چنانچه قصد خرید آپارتمان در برج پرشین مارینا کیش را دارید و قبل از این که سراغ قیمت برج پرشین مارینا کیش بروید، باید از امکانات واحدا‌های این برج مطلع باشید تا بتوانید با آگاهی بیشتر برای خرید اقدام کنید.

باید گفت که برج‌هایی با امکانات برج مارینا کیش بسیار کم و انگشت‌شمار هستند. چرا که این برج تمامی امکانات رفاهی برای ساکنینش را در نظر داشته و آن‌ها را در سازه طراحی کرده است. امکاناتی از قبیل:

  • کافی‌شاپ اختصاصی؛
  • محل بازی کودکان و حتی محل نگهداری از کودکان؛
  • لابی دو طبقه با فضایی بسیار دلنشین؛
  • سالن ورزشی مردانه و زنانه؛
  • سالن بیلیارد و سالن فوتبال دستی؛
  • روف گاردن؛
  • استخر شنا و جکوزی مردانه و زنانه؛
  • سرایداری و نگهبانی؛
  • سالن اجتماعات؛
  • فضای سبز پیرامون با امکان دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی؛
  • مجموعه اداری جهت مدیریت مجتمع.

مصالح به کار رفته در ساخت برج مارینا کیش

برای ساخت نمای این برج از سرامیک NEOLIGHT از برند THESIZE استفاده شده است. این شرکت از جمله شرکت‌های صاحب نام جهانی در ساخت سرامیک است. صفحات سرامیک دارای رنگدانه‌های صد در صد طبیعی هستند که در برابر گرما مقاوم بوده و در طول زمان رنگ‌شان تغییر نمی‌کند.

این نوع سرامیک سبک، ضد خش، ضد آب، مقاوم در برابر فشار بسیار سنگین، مقاوم در برابر اشعه UV و مقاوم در برابر مواد شیمایی تمیزکننده است و به همین علت به راحتی هم تمیز می‌شود.

نمای این ساختمان دارای پنجره‌های بسیار بزرگ است بنابراین از شیشه‌هایی در ساخت آن استفاده کرده‌اند که ساخت کشور بلژیک هستند و به نام شیشه سکوریت پلنی بل جل SUN ENERGY شهرت دارند. این شیشه‌ها مقاوم بوده و انرژی را به خوبی هدایت می‌کنند. مهمترین مزیت این شیشه‌های بلژیکی آن است که در مقابل اشعه‌های ماوراء بنفش نور خورشید مقاوم بوده و به همین دلیل هم از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنند.

سیستم‌های خنک‌کننده برج مارینا، تولید شده توسط برند میتسوبیشی است که در زمره بهترین برند‌های جهان است و ساخت کشور ژاپن می‌باشند.

سرویس‌های بهداشتی این برج به نوعی متفاوت از سرویس‌های فرنگی دیگر هستند. این سرویس‌ها از برند دوراویت هستند که فلیپ استارک آن‌ها را طراحی کرده است. ویژگی خاص این سرویس‌ها آن است که کاملاً به دیوار چسبیده‌اند و حالت آویزان دارند، به همین علت هم دارای ظاهری کاملاً متفاوت هستند.

فلاش‌تانک سرویس‌های بهداشتی توکار بوده و از برند شواب کشور آلمان هستند. شیرآلات و کابین‌های روشویی همه واحدا‌های این برج هم ساخت کشور آلمان می‌باشند.

آسانسور‌های این برج که 7 دستگاه هستند، ساخت کشور ژاپن بوده و از امنیت بالایی برخوردارند.

از جمله دیگر امکانات این برج باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم اطفای حریق در همه طبقات؛
  • سیستم کلایمر یا همان شستشوی شیشه و سرامیک نما؛
  • سیستم جمع‌آوری به تفکیک؛
  • بخش خدمات و نگهداری؛
  • سیستم دوربین مدار بسته؛
  • آنتن مرکزی +IPTV
  • اینترنت پرسرعت WIFI

لوگوی برج مارینای کیش

در لحظه ورود به این برج فوق‌العاده زیبا، می‌توانید لوگوی آن را ببینید. این برج لوگوی خاصی دارد که توسط یک طراح ایرانی طراحی شده و به صورت مخفف M که حرف اول نام این برج است دیده می‌شود. به زیبایی این لوگو در معاماری این برج استفاده شده است.

جمع‌بندی

در جزیره توریستی تجاری کیش برج‌های زیادی وجود دارند اما برخی از آن‌ها مانند برج پرشین مارینا کیش دارای اهمیت خاصی هستند. چرا که این برج دارای نمای زیبایی است و از بهترین متریال در ساخت آن استفاده شده است. این فاکتور‌ها که در مقاله حاضر به صورت مفصل به آن‌ها پرداخته‌ایم برای کسانی که قصد خرید آپارتمان در برج پرشین مارینا کیش بسیار مهم هستند و معمولاً وقتی قیمت برج پرشین مارینا کیش را در برابر امکانات آن قرار می‌دهند، قیمت را بسیار منصفانه می‌دانند.

برای آشنایی بیشتر و اطلاعات جامع از کلیه برجهای ساخته شده و در حال ساخت کیش می توانید با تیم حرفه‌ای و .مجرب برادران نیکو با شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۱۲۱۲ و مدیریت: ۰۹۳۴۷۶۸۵۱۵۱ تماس حاصل فرمایید

به بحث وارد شوید