معرفی کامل برج های ساحلی کرانه کیش

شاید با شنیدن کلمه برج به این فکر کنیدکه طول عمر این کلمه بسیار زیاد نباشد. اما برج­ها از زمان­های بسیار قدیم بوسیله بشر ساخته و مورد استفاده قرار گرفته­اند. بقایای به جای مانده از برج­ها کهن در شمال اسکاتلند، شاهد این مدعا هستند. دویست و ده سال پیش از میلاد نیز چینی­ها از برج به عنوان ساختاری یکپارچه و جامع استفاده کرده­اند، نمونه آن دیوار بزرگ چین است. در تمدن­های رم، اسپانیا، مراکش، ایتالیا و.. برج­های تاریخی را می­توان یافت که سابقه بسیار کهنی دارند. همه این موارد نشان­دهنده سابقه طولانی استفاده از برج­ها هستند.

امروزه نوع پیشرفته برج­ها ساخته شده است که امکان سکونت و یا تجارت در آنها وجود دارد. به عبارتی برخی از برج­های امروزی مسکونی و برخی هم تجاری هستند. از جمله آنها برج­های ساحلی کرانه کیش هستند.

جزیره کیش، جزیره­ای تفریحی محسوب می­شود که از نظر جغرافیایی در شهرستان بندر لنگه از توابع استان هرمزگان و در همسایگی دریای خلیج فارس است. زندگی در کیش دارای جذابیت خاصی است چرا که منطقه آزاد تجاری محسوب می­شود و جاذبه­های گردشگری و مراکز تفریحی زیادی دارد. سالانه بیش از 2 میلیون نفر گردشگر از این جزیزه دیدن می­کنند. به این ترتیب علاقه برای زندگی در این جزیره برای هر کسی دلچسب است!

برج کرانه کیش یک و همینطور برج کرانه کیش دو  این روزها نام­هایی آشنا در بازار معاملات ملکی محسوب می­شوند. زندگی در این برج­ها برای افرادی که به دنبال آسایش و امنیت هستند، بهترین گزینه است.

خرید آپارتمان در برج های ساحلی کرانه کیش یک و دو

در مورد برج­های ساحلی کرانه کیش بیشتر بدانید

در ساحل شمالی جزیره زیبای کیش و در نزدیکی شهر حریره، برج­هایی ساخته شده­اند که در دسته برج­های مسکونی قرار می­گیرند. شهر حریره دارای قدمت زیادی است و در شمال جزیره کیش قرار دارد. این شهر از جمله اماکن دیدنی­ استان هرمزگان به شمار می­رود.

حریره به واسطه قرار گیری در نزدیکی دریا از ادبیات و ساختارمعماری خاصی برخوردار است. و شاید به همین علت باشد که معماری خاص خود را دارد. کانال­های افقی  و همچنین کانال­های زیرزمینی آن با چاه­های بی­شمار در اطرافش باعث شده تا یک مجموعه کم­نظیر و بسیار زیبا را داشته باشد. مجموعه­ای که در کمتر جایی از جهان می­توان نظیر آن را پیدا کرد.

 اکثر افراد بومی و حتی افراد غیربومی در پی خرید و فروش آپارتمان در برجهای کرانه کیش هستند و می­خواهند از زیبایی­های اطراف برج­ها نهایت استفاده را ببرند.

مزیت برج­های ساحلی کرانه کیش آن است که در نزدیکی بازار دامون هستند. بازار دامون از جمله لوکس­‌ترین و بزرگترین مراکز خرید در جزیره کیش محسوب می­شود. این بازار دارای قسمت­های مختلف رفاهی، خدماتی و تجاری است. دامون موفق شده است تا با داشتن امکانات تفریحی همراه با بخش تجاری به محبوبیت بالایی دست یابد. این مرکز خرید دارای سه طبقه است و چیزی حدود 100 غرفه در خود جای داده است.

خرید آپارتمان در برج کرانه کیش

مشخصات برج کرانه کیش یک و برج کرانه کیش ۲

از نظر مشخصات فنی این برج­ها باید بدانید که مساحت زمین آنها 5500 متر مربع است وطراحی بسیار زیبای این آپارتمانها مدرن، جذاب و به روز است. مساحت آپارتمان­های مذکور متنوع است و از 60 متر مربع تا 300 متر مربع را شامل می­شوند.

به این ترتیب اگر معامله و خرید و فروش آپارتمان در برجهای کرانه کیش مد نظر شما است، لازم است بدانید که این آپارتمان­ها از یک خواب تا 5 خواب متغیرند.

از نظر طراحی، این برج­ها بر اساس آخرین استاندارهای روز دنیا طراحی و ساخته شده­اند و آسایش ساکنین برج­ها در زمان طراحی مد نظر مهندسین بوده است. از جمله این که چند دستگاه آسانسور در آن تعبیه شده است. دارای سیستم­های خنک­کننده با کیفیت از برندهای شناخته ­شده جهان بوده و دارای سیستم هوشمند مدیریت ساختمان هم هستند.

فروش آپارتمان در برج کرانه کیش

امکانات برج های ساحلی کرانه کیش

هم برج کرانه کیش 1 و هم برج کرانه کیش ۲ دارای امکانات فوق­العاده­ای هستند. استخر سرپوشیده، استخر روباز، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی، سالن­های بدنسازی مدرن و مجهز به دستگاه­های پیشرفته و مدرون از جمله امکانات این برج­ها به شمار می­روند.

در مورد امکانات واحدها در برج­های ساحلی کرانه کیش، سیستم هوشمند مهمترین مزیت آنها است که هم برای امنیت و هم برای آسایش ساکنین ایجاد شده­اند. لابی مجلل، آشپزخانه­های مدرن، اتاق­های زیبا و راحت و دلنشین از امکانات این واحدها به شمار می­روند که برای هر کسی که قصد خرید و فروش آپارتمان در برجهای کرانه کیش را دارد، امکانات خاصی محسوب می­شوند.

آپارتمان­های جنوبی این برج­ها بالکن­های زیبا و سرسبز دارند و جالب این که هر آپارتمان در هر کدام از این برج­ها دارای حیاط و تراس مخصوص به خود است اما اگر خریدار خواهان امکاناتی مانند باربیکیو و جکوزی باشد، آنها هم به امکانات آپارتمان اضافه می­شوند. سرویس­های بهداشتی این واحدها هم بسیار مدرن و شیک هستند و از شیرآلات با برندهای مشهور جهانی در ساخت آنها استفاده شده است.

تفاوت برجهای کرانه یک و دو

امکانات و ویژگی های برج های کرانه یک و دو در بسیاری از موارد مثل هم می باشد. تفاوت جزی وجودادرد که اولین تفاوت شان در لوکیشن برج ها می باشد. برج کرانه یک در منطقه دامون ساخته شده است. و برج کرانه دو در ساحل مرجان و بعد از برج های طلایی هست. برج کرانه دو تعداد واحد کمتر و امکانات کمتری نسبت به برج کرانه یک دارد.

جمع ­بندی

خرید و فروش آپارتمان در برجهای کرانه کیش از جمله مهمترین گزینه­ ها برای افرادی است که به نوعی زندگی در کیش را انتخاب کرده­‌اند. برج­ کرانه کیش یک و همینطور برج کرانه کیش 2 دارای امکانات فوق­ العاده­ای هستند. که در این مقاله به آنها پرداخته­ ایم و امیدواریم برای کسانی که قصد خرید آپارتمان و اقامت در این برج­ها را دارند مفید باشد.

 

 

 

به بحث وارد شوید